Program zlotu P.A.Cars Fest II

Zapraszamy serdecznie wszystkich miłośników amerykańskiej motoryzacji na nasz zbliżający się zlot. To będzie wyjątkowe wydarzenie, które warto zobaczyć na własne oczy!

W tym roku mamy dla Was wiele atrakcji, w tym konkursy z nagrodami oraz możliwość wystawienia Waszych ulubionych pojazdów. Aby wziąć udział w tym wydarzeniu, prosimy o zakup biletów online na naszej stronie internetowej.
Nie przegapcie okazji, dołączcie do naszej społeczności zlotowiczów i bądźcie z nami!

Data i miejsce zlotu:
21-23 lipca 2023 r.
OHP Pleszew Aleje Wojska Polskiego 21 i ul. Sportowa.
Zlot trwa od godz. 15:00 w piątek do 17:00 w niedzielę.
Rejestracja uczestników od godz. 10:00 w piątek 21 lipca.

Zlot ma charakter imprezy otwartej – dla pieszych zwiedzających. Wjazd na teren zlotu przysługuje pojazdom uczestników zlotu, organizatorom i służbom ratowniczym (pojazdom upoważnionym).

Uczestnikiem zlotu jest osoba, która przyjechała samochodem lub motocyklem marki amerykańskiej, zarówno dla pojazdów współcześnie produkowanych jak i zabytkowych.

Osoby chcące uczestniczyć w zlocie rejestrują się poprzez:

  • oficjalną grupę na Facebooku – P.A.Cars Fest
  • udział w ogólnodostępnym wydarzeniu na Fb
  • oficjalną stronę www.pacarsfest.pl
  • bezpośredni kontakt z organizatorem


Udział uczestników w zlocie jest płatny:

Bilety online: Bilet 3-dniowy 120 zł (PROMOCJA!!! Ograniczona pula biletów).
Bilety na miejscu podczas wydarzenia: Bilet 1-dniowy 80 zł, Bilet 3-dniowy 150 zł.


Opłata dotyczy pojazdu, którym uczestnik bierze udział w imprezie i którym wjeżdża na plac OHP. Każdy pojazd otrzyma identyfikator oraz pakiet startowy w postaci pamiątkowych gadżetów.

Uczestnicy zlotu mają prawo do czynnego brania udziału we wszystkich częściach programu przygotowanego przez organizatorów. Można go znaleźć na plakacie, ulotce, stronie www oraz na oficjalnej grupie na Facebooku – P.A.Cars Fest.

Uczestnicy mają do dyspozycji na placu OHP bezpłatny dostęp do bieżącej wody, do toalet i pryszniców w miejscu wskazanym i oznaczonym przez organizatora.

Uczestnicy zlotu mogą bezpłatnie korzystać z oznaczonego Pola Namiotowego usytuowanego zaraz obok Amfiteatru Miejskiego (wjazd od ulicy Sportowej). Istnieje również możliwość wjechania na teren pola własnym pojazdem oraz rezerwacji miejsca u organizatora. Ilość miejsc ograniczona. Na Polu Namiotowym do dyspozycji uczestników są: toalety, bieżąca woda oraz Wigwam z przygotowanym paleniskiem.

Informacje

Kontakt

Aktualności

Współpraca i sponsoring, program i organizacja zlotu

Marcin 508 155 976

Organizacja zlotu, informacje na temat uczestnictwa

Zbyszek 502 310 649
Andrzej 502 522 159

P.A. Cars Fest © 2024

Realizacja [M].